donderdag 26 maart 2009

Uitvaartanalist



Vandaag kreeg ik in mijn postbox een mail van de Uitvaartanalist. De uitvaartanalist maakt zich zorgen over kosten die gemaakt gaan worden bij mijn verscheiden. waar dit op gestoeld is weet ik eigenlijk niet want wij zijn allemaal goed en zeker voldoende verzekerd tegen iets wat zeker een keer gaat komen. Toch wil ik jullie de opgedrongen mail niet onthouden, dus kijk lees en huiver!!

IS UW UITVAART GOED GEREGELD?

Niemand vindt het leuk om aan het 'einde' te denken. Toch is het verstandig om voorbereid te zijn, aangezien een

uitvaart al gauw
€ 10.000,- kost.

Neem daarom geen risico's. Wij vergelijken 8 beste uitvaartverzekeringen met elkaar op kwaliteit en prijs.

Kijk snel op
nintendokado.nl

Zie de bovenstaande kado's die ik uit kan kiezen om het verscheiden nu al dragelijk te maken.
Zelf denk ik voor de laptop te gaan, want dan kunnen we tenminste contact houden met elkaar.

1 opmerking:

  1. Ik kreeg die mail ook en vroeg mij af of de tomtom mij dan de weg naar het paradijs kon wijzen

    BeantwoordenVerwijderen