dinsdag 10 maart 2009

Nederlandse volk opgelucht!! 1


Wesley Sneijder, onze voor heel veel geld voetballende Nederlander in Spanje, laat ons op de voorpagina van de Telegraaf het volgende weten. ''Ik voel de vorm terug komen''. Nou, is dat nieuws of niet? We kunnen er weer tegen met z'n allen!!
Ik stipuleer het nog maar een keer ''WESLEY VOELT DE VORM TERUGKOMEN''
Een paar weken geleden zei ik woorden van gelijke strekking tegen mijn werkgever, en ik kan U verklappen, hij was zichtbaar zeer ''amused''. Hij vroeg of ik het ook in het Dagblad van het Noorden gepubliceerd had. Ach, zuchtte ik ''Laat maar, je snapt het niet!!'' Wesley luister, vroeger noemden wij jongens zoals jij een ''ZEIKIE''
Jij zal nu wel denken "maar wel eenje met geld,hahah hahaha"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten