woensdag 4 maart 2009

Gesigneerd exemplaar 10




Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 10. Tijdens het opruimen van de zolder vond ik tot mijn verbazing het boekje ''Voorproeven'', nieuwe proza van Yorgos Dalman en Karel ten Haaf, een gratis uitgave van uitgeverij Passage. Nooit had ik van beide auteurs gehoord, maar dat is nu wel anders. Karel ten Haaf heeft mijn zoon Sacha Landkroon begeleid op een avond waar dichters hun werken in de stad presenteerden op ''vreemde en verborgen ''plekken'', ben op een schip bij een presentatie van zijn werk geweest, mail regelmatig met hem. We zijn er zelfs achtergekomen dat we in dezelfde stad aan de west kust van ons land op school gezeten hebben, hebben beide een grote vechtsport interesse en hij heeft ook nog op 3 september 2008 het boek ''Bokkenvla'' wat in ''Voorproeven'' behandeld werd voor mij gesigneerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten