donderdag 12 maart 2009

Fotowedstrijd Dagblad v/h Noorden



Het Dagblad van het Noorden organiseerde een fotowedstrijd met als titel ''Vernieuwend Groningen'' De winnende foto werd gemaakt door Guido Musch, het is een foto van het stationsgebouw in Groningen gezien vanuit de nieuwe fietsenstalling. Het is een mooie foto maar persoonlijk vind ik het heel jammer dat Guido de foto ''zwaar aan het bewerken'' is geweest. Daarom heb ik dezelfde foto ook gemaakt maar dan zonder enige bewerking (eerlijker dus!!).
Ik wilde nog wel vermelden dat ik Guido de eerste prijs van harte gun!!
P.s De foto die ik als geintje van mijn getatoeerde arm (nieuwe arm!!) instuurde werd vertoond in de categorie '' wat moeten we hier nou toch mee'' hahah

3 opmerkingen:

  1. Hehe, leuk dat het hier ook een keertje over mij gaat :)
    Gelukkig gun je me de prijs toch..
    Janine zei ook nog, zijn er nog fotografen die hier iets over kunnen uitleggen.. Dat kon ik natuurlijk wel, maar dat heb ik maar niet gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guido niet zo ijdel!!!
    Janine zou mij wel moeten kennen hahah hahah
    Ik coach haar weleens!! http://stormblast1953.blogspot.com/2009/01/tip-voor-janine-abbring.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk houd ik wel van enige fotobewerking, het geeft net dat beetje meer eraan. De realiteit is meestal saai, maar we kunnen er zelf meer aan toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen