maandag 29 december 2008

Klein Probleem

Vriend Gelkinghe wilde op een van mijn artikeltjes reageren, maar zei dat hij dat niet kon doen zonder als profiel te reageren. Ik heb echter alles zo in de machinekamer in orde gebracht dat iedereen zijn of haar zegje kan doen zonder ''dat profiel'' Misschien wil iemand het eens proberen als test
Bij voorbaat heel hartelijke dank en mocht iemand ook nog weten hoe en welk tellertje ik voor mijn bezoekers aantallen (haha) kan installeren, dan maakt dat mij heel gelukkig

5 opmerkingen:

  1. Nou... es ff kijke of dit werkt ;-)

    (it is aai)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou... het werkt, maar je moet wel een profiel kiezen... maar één van de profielen is: anoniem (zoals ik gedaan had!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en een teller: Op de mijne (http://it-is-aai.posterous.com) heb ik net https://www.google.com/analytics/ geplaatst.

    Enne... door 3 reacties en vele malen laden zullen je hits alweer enorm omhoog gegaan zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. it-is-aai Bedankt ik geloof dat het gelukt is
    Nou alleen nog effe wachten tot er een bezoeker komt hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    ik gebruik netstat als teller

    groeten
    Marc VC (flickr)

    BeantwoordenVerwijderen