vrijdag 26 december 2008

Kerstfeest voorbij



Zo de Kerstdagen zitten er weer op voor 2008!
Hoe we er ook over denken, moeten het er echt 2 zijn of zijn ze in de wereld wel zo ''kersterig'' als ze zouden moeten zijn volgens anderen, ze waren gewoon heel gezellig bij ons.Vandaag hebben Hanneke en ik ze afgesloten met een pittige winterwandeling over de Gasterense Duinen. Door ons eigenlijk altijd ''ons plekje'' genoemd, omdat we er zo graag mogen zijn in zomer,herfst,winter en voorjaar.
Het is er altijd mooi en heel rustig, ook al lijkt het bij aankomst op het parkeerterrein soms anders.
Het gebied is zo uitgestrekt dat niemand elkaar hoeft te zien.
De eerste Kerstdag hebben we trouwens nog even ''ons'' tochtje gemaakt, te weten Garnwerd Winsum/Obergum Onderdendam Bedum Zuidwolde Groningen
Ook altijd lekker rustig en vaak is er ook nog een mooie roofvogel te zien onderweg.
Lekkere, maar beslist niet overdadige maaltijden genoten, ''drinken'' doen we niet omdat we er niet van houden maar een colaatje ging er heus wel in
Al met al fijne dagen die ik iedereen gunde

2 opmerkingen:

  1. 2 kerstdagen bij jullie
    das wel erg veel
    ik moest gisteren alweer aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zuidwolde ken ik toevallig
    mijn schoonmoeder is van Ruinen afkomstig (gem De Wolden)
    een erg mooi gebied voor leuke wandelingen

    BeantwoordenVerwijderen