zondag 1 maart 2015

40 jaar in dienst bij de gemeente Groningen

Vandaag 1 maart 2015 ben ik 40 jaar in dienst/aan het werk bij de Gemeente Groningen. Eerst bij het Gemeentelijk Gasbedrijf aan de Bloemsingel in Groningen en na 6 jaar ben ik bij het (toen nog) Havenwezen aan de slag gegaan als brugwachter (Nu heet dat Operator Brugbediening!!) Ik werk ( net als mijn collega's) op alle gemeente bruggen, tevens bedienen we ook nog enkele Provinciale en Rijkswaterstaat bruggen in en om de binnenstad van de stad Groningen. Als het werk niet leuk geweest was had ik het absoluut niet al bijna 35 jaar!! volgehouden. Het is zelfs zo dat ik dankzij de gulheid van onze regering nog 3 en een half jaar aan mijn 40 jarige dienst tijd mag plakken. Ik hoop dan 65,7 jaar oud te zijn, en eindelijk van mijn wel verdiende pensioen te gaan genieten. Maar eerst maar eens afwachten wat komende week aan ''versierselen'' op zal gaan leveren.


De foto is gemaakt door fotograaf Sjors Visscher voor een interview met mij in het (toen nog) Nieuwsblad van het Noorden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten