zaterdag 6 december 2014

Ernstig scooter ongeluk op de Pleiadenlaan

De plek waar wij wonen in de stad Groningen is heel erg druk wat verkeer betreft en een ongeluk zit ook vaak in een klein hoekje. Wij schrikken niet zo vaak meer op van sirenes om ons huis.
Vanmiddag echter kwamen in zeer korte tijd meerdere politie en ambulances langs ''vliegen''. Ik ging dus toch maar eens even kijken en nam mijn toevallig op de tafel liggende camera maar mee. Op het moment van naar buiten stappen hoorde ik de trauma helicopter op onze tuin af komen en vloog rakelings over onze bomen heen naar een plek +/- 30 meter achter onze tuin, om daar te landen. De piloot heeft echt maar een heel klein plekje nodig om het gevaarte neer te zetten, GROTE KLASSE!!

Er bleek een zeer ernstig scooter ongeluk plaats gevonden te hebben achter onze tuin op de Pleiadenlaan.
De beide bestuurders waren er niet best aan toe, en hopelijk gaat hun het herstel spoedig!!
Ik maakte wat foto's van de landing, het ongeluk en het weer opstijgen van de helicopter

Even voor de duidelijkheid, de foto's die ik van de slachtoffers maakte zijn niet prettig om naar te kijken, toch plaats ik ze om te laten zien wat de impact van zo'n ongeluk is en hoe liefdevol de politiemensen zich over de slachtoffers ontfermden. Kijk heel erg uit want het zijn soms net vliegende bommen die ook omstanders die nergens wat mee te maken hebben kunnen raken

Foto's zijn eigendom en copyrighted van/by Henk Landkroon en mogen NIET gebruikt worden zonder zijn toestemming!!




























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten