donderdag 4 december 2014

Diploma Reanimatie

Vandaag mijn diploma reanimatie (BLS) en AED, na een intensieve cursusdag verlengd .
Het was mooi weer eens met de defibrillator te werken, al hoewel ik van ganser harte hoop het nooit voor het ''eggie'' te moeten gebruiken.
Het was het eerste wat ik weer deed op ''werk gebied'', na een zeer heftige ervaring (tussen honderden geschokte toeschouwers) op een brug  in de binnenstad van Groningen afgelopen zaterdag middag een week geleden. Het is er bij mij keihard ingehakt, letterlijk (en bijna figuurlijk). Het zal nog even duren voordat ik weer volledig inzetbaar zal zijn in mijn (door mij zeer geliefde!!) baan. Een heel goede kennis van mij zegt na elke, zeer te betreuren, ziekenhuis opname. NEVER GIVE UP!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten