zondag 18 maart 2012

Paleis Podium de foto's

Please contact me if you object to my placing your photo on my photostream































De webschrijvers droegen vanmiddag in het Paleis tijdens het Paleis Podium hun geschreven verhalen voor aan een redelijk groot publiek.
Wat is redelijk groot?? Nou, dat is veel en veel meer dan ik voorzag.
Ik zag Igor Wijnker, Lupko Ellen. Ellen Deckwitz, Frank de Vries (onze wethouder), Eddy Determeyer, Meindert Talma, Sacha Landkroon, heel veel bekenden en onbekenden genieten van de bijdragen van Janneke Heimweg, Agmar van Rijn, Iris van der Hulst en Sacha Landkroon.
Ik maakte een paar foto's.

P.s. Erg sneu was de grote smak die presentator Kees De Vries maakte vanaf het podium toen hij met stoel en al naar beneden viel tijdens het begin van Sacha's optreden, toen Sacha zag dat het goed met Kees ging riep hij nog uit, het geweldig te vinden dat Kees van enthousiasme van zijn stoel viel!! Kees pareerde met de woorden ''Ik had het immers al gelezen!! Het is geweldig!!''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten