woensdag 18 januari 2012

Yesssssssssss, ik heb iets gewonnen!!

Een paar weken geleden deed ik, als nieuwsbrief lezer van het Waterschap Hunze en Aa's, mee aan de wedstrijd ''Win met een wens''.

Lees maar even mee!!
Win met een wens

Het nieuwe jaar staat voor de boeg. Een jaar waarin wij als waterschap voor grote uitdagingen staan. Wij wensen dat iedereen in ons gebied veilig kan blijven werken en wonen tegen tegen lage kosten.

Maar wat wenst u onze inwoners, ons gebied en/of onze medewerkers toe? Dat willen wij graag weten! De tien mooiste nieuwjaarswensen belonen wij met ons panoramaboek Waterseizoenen en een plekje voor de wensen op onze website. U kunt uw wens vóór 6 januari mailen naar nieuwsbrief@hunzeenaas.nl.

Mijn inzending was:

Ik wens, dat jullie tot in lengte van dagen het water zo kunnen besturen dat ik er tot in lengte van dagen van kan genieten zodat we beide heel erg veilig oud worden!!
Fijn 2012!!!

Wat schetst mijn verbazing dat ik vandaag het volgende mailtje kreeg

Beste nieuwsbrieflezer,

U heeft meegedaan aan de actie ‘Win met een wens’ in onze nieuwsbrief van december. Uw wens hoort, volgens ons, bij de tien mooiste nieuwjaarswensen. Daarmee heeft u ons panoramaboek Waterseizoenen gewonnen, die ik vandaag op de bus doe. Heel veel plezier ermee!

Met vriendelijke groet,

Marco Bos

Communicatieadviseur
Hunze en Aa's

Mijn eerste reactie was ''Er zal wel niemand anders dan ik zelf meegedaan hebben''
Dit blijkt NIET het geval te zijn!!

Ik ben er erg blij mee want het is een prachtig boek!!

Reacties
1 Dan heb je op je veilige oude dag nog iets om te bekijken. Gefeliciteerd!

afz.Ton K.

2 Gefeliciteerd!

afz Ruud van S.

3 Henk ! Goed gedaan man.

afz Jan Willem van Vliet

4-Mooi man :)

afz. Jos Schuurman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten