donderdag 19 januari 2012

Anale ongemakken


Man, wat ben ik ''strontzat'' van die reclame waarin mij, altijd als ik net ''iets lekkers bij de koffie geserveerd heb gekregen van mijn vrouw'', hulp aangeboden wordt omdat ik wel last zal hebben van ANALE ONGEMAKKEN!!
Op het begeleidende filmpje bij de reclame zien we dan een vrouw op een roltrap naar boven gaan terwijl haar achterwerk obsceen bekeken wordt door een vreemde vent, die ineens op de plaats waar haar rug overgaat in de bilstreek een tattoo ziet over dit onaangename onderwerp.
Sodemieter toch op!!, wat zijn dat nou voor vragen/raadgevingen.
Ik heb nergens last van of om gevraagd en mocht ik wel ergens last van hebben op dit vlak dan gaat het jullie geen moer aan en die viezerik op die roltrap al helemaal niet!!
Thuis wordt altijd hartelijk gelachen om mijn felle reactie, maar ben ik nou de enige dan die zich hier aan stoort??

Ps de reclame die volgde op mijn bovengenoemde reclame ''Wilde mij weer verantwoord door de menopauze loodsen''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten