maandag 12 december 2011

Wushu Kung Fu Kampioenschappen dec 2011

Alle foto's zijn COPYRIGHTED BY STORMBLAST1953 PRODUCTIONS Vraag toestemming voor publicatie of gebruik familielandkroon@planet.nl





































































































Zondag 11 december was het weer zover, 100 kinderen uit het hele land, van Heerlen tot Groningen en van Nieuw-Vennep tot Amersfoort, hadden zich weer gemeld vvor de jaarlijkse Wushu Kung Fu kampioenschappen bij Sportcentrum Bao Trieu.
Door de grote deelname waren Earl en Carl Blijd genoodzaakt de sporthal in de groninger wijk Selwerd af te huren.
Alles verliep weer zoals we van de beide broers gewend zijn, namelijk VLEKKELOOS.
Ik loop rond met mijn fotocamera en probeer zoveel mogelijk deelnemers en ''aanhang'' terwijl ik dat doe hoor ik veel maar, nooit eens een klacht (zelfs geen klein klachtje!!)
Ja, en als Carl dan rond een uur of drie 's middags ook nog eens 50 oliebollen bij de plaatselijke bollenbakker gaat halen en iedereen mag er eentje komen halen, ja dan gaat het dak erin de sporthal vanaf!!
Nogmaals ik heb zoveel mogelijk kinderen proberen te fotograferen (het is me niet bij iedereen gelukt!!
Plezier ermee. En ik denk haast met zekerheid te kunnen zeggen TOT VOLGEND JAAR Bij de kampioenschappen in sportcentrum BAO TRIEU Groningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten