vrijdag 11 november 2011

Sint Maarten

De Sint Maarten viering is feestje voor bijna alle kinderen. Let goed op het woord BIJNA!!.
Op de 11de van de 11de mogen kinderen langs de deuren gaan, om na aanbellen een liedje te zingen, als beloning krijgen ze dan een snoepje, een verrassing of een stuk fruit.
Kinderen verheugen zich er op !!

In de eerste zin van dit stukje schreef ik het woord ''BIJNA'', want je zal als kind hier maar bij aanbellen!!
Er is namelijk ook ''een mens'' die dit soort ongein op Facebook zet, waarschijnlijk om ''leuk en stoer'' te doen bij zijn lezertjes
Lees maar even mee met deze kwibus waar wat mij betreft het woord ''MISKWAL'' volledig op zijn plaats is

''Heeft het voorhuis donker gemaakt en hoopt dat al die kinderen zijn huisje voorbij lopen.''

Zijn naam heb ik weggelaten, want daar geneer ik me gewoon voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten