vrijdag 4 november 2011

DJ Quickening, maak me los!!!

het volgende is volledig ter promotie van mijn zoon Sacha, overigens vind ik het zelf ook heel mooi

Allemaal luisteren, het is de moeite zeker waard!!
Sacha schijft het volgende:

Ik moet eens even iets kwijt over één van mijn creatieve uitlaatklepjes van de laatste paar weken. U weet, ik schrijf gedichten, teken soms mangapoppetjes, schrijf langere en kortere verhalen, plak soms grote en kleine collages. Naast dat alles, maak ik tegenwoordig wekelijks een dancemix, geïnspireerd op Armin van Buuren's A State Of Trance. Niet omdat ik zo goed ben, maar omdat ik zo van muziek hou en het ontzettend leuk vind om trancenummertjes te mixen en net te doen of ik een wereldberoemd dj ben.

Onder de alias DJ Quickening upload ik mijn 'show', getiteld "Tales from the gardens of Life" iedere week op Youtube. Zo hoop ik de luisteraar een beetje een indruk te geven van wat er nieuw is in het genre van de Trance, de Uplifting Trance en de Progessive Trance/House. Vooral is het ook een manier om te laten horen wat ik echt geweldig vind om vooral op de fiets naar te luisteren.

Hierbij de eerste aflevering, die ik maakte in de week van 20 september 2011, met de volgende tracklist:

1. Leon Bolier - Yesterday Eve (Original Mix)
2. Sander van Doorn - Drink to get Drunk (Original Mix)
3. Estiva ft. Josie - Better Days (Norin & Rad Remix)
4. Protoculture ft. Shannon Hurley - Sun Gone Down (Original Mix)
5. Armin van Buuren - Full Focus (Ummet Ozcan Remix)
6. TyDi ft. Audrey Gallagher - World's Apart (Original Mix)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten