donderdag 26 mei 2011

Peter Pan Speedrock


De Peter Pan Speedrock DVD, voor de liefhebber van deze muziek soort ''het neusje van de zalm'' vond ik tussen de altijd al heel fijn geprijsde dvd's van Vinylplaten, DVD en Cd speciaalzaak Elpee in de Oosterstraat in Groningen.

De moraal van dit verhaal is kijk eerst eens bij Elpee, want ze verkopen echt eigenlijk nooit NEE!!
Er zijn nog een enkele exemplaren van deze fraaie DVD op vooraad, dus wees SNEL!!

DE DVD KOST MAAR 5 EURO, dat kan toch niet?? Ja, het is toch echt waar!!!

3 opmerkingen:

  1. "een aanrader.
    ik had hem al.
    maarja henk onze collectie is zo groot.
    stuur je binnenkort weer wat op heb er al weer een stuk of 10 klaar liggen voor je."

    Mart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "ze waren trouwens afgelopen weekend bij borstrock in nieuw vossemeer.
    ook dikke dennis was aanwezig.
    ze speelden de pannen van het dak daar."


    art

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En als Elpee wel nee verkoopt, is dat altijd met een reden. Bijvoorbeeld omdat ze uit principe vinden dat de inkoopprijs van zo'n cd te hoog is om zo'n cd in hun winkel te leggen. Is me vorig jaar overkomen toen ik een cd wilde kopen die een vriendin cadeau vroeg, van Alain Clark of iets in dat genre.

    Ik herinner me hoe ze in de jaren '90 een maand lang bezig zijn geweest om een cd van de Friese band Cooper voor mij te bestellen. Ze waren zelf nog haast blijer dan ik toen ze belden dat 'ie er was.

    BeantwoordenVerwijderen