zaterdag 21 mei 2011

Lauwersoog 21-05-2011



















Vandaag vrij omdat ik Zondag 22-05-2011 werk van 08.45 tot 19.00 uur dan naar huis ga, om samen met collega H.W om 0.00 uur weer te beginnen tot nader order.
Er gaat/moet een ''nieuwbouw schip'' uit Hoogezand via de stad Groningen naar Delfzijl gesleept worden door sleepdienst Bijma.
Vaak een mooi spektakel, waarvan ik enige foto's zal proberen te maken (wij staan tenslotte ''eerste rang'')
Voor de oplettende lezer, maandagochtend beginnen we gewoon weer om 08.45 met het reguliere werk.

Vandaag dus lekker met mijn vrouw de rust van Lauwersoog opgezocht, bootjes, veerdiensten, kwallen, meeuwen en .................een zeehond voor ons in het water.
De zeehond bleef een anderhalf uur voor ons heen en weer zwemmen!!
De foto's zijn niet best, want ik zag niet veel op mijn schermpje doordat de zon er volop in scheen.
Jullie moeten het er maar mee doen.
Je kan nog op de foto klikken voor een vergroting!!

1 opmerking: