zaterdag 19 maart 2011

Triggerfinger Live At Vera Groningen







































De belgische rockformatie Triggerfinger gaf vrijdagavond 18-03-2011 2 !!! concerten in Vera Groningen.
2 zullen jullie vragen. Ja 2, want de vraag naar kaarten was zo groot dat de band besloot 2 concerten op een avond te geven (NOOIT eerder gebeurd in Vera!!)
Ik was getuige van het eerste concert,dat om precies 19.00 begon en duurde tot 20.30 uur, het tweede concert zou om 23.00 uur beginnen en heeft geduurd tot 01.00 uur.

De band is werkelijk grandioos en de bandleden vreselijk sympathiek, en dat zeg ik niet omdat ik na het concert in de kleedkamer uitgenodigd werd!!!

Door de jaren heen ben ik ''de mannen'' een beetje gaan kennen (en zij mij!!)
Ik zag ze inmiddels voor de 4de keer!!
De herkenning/ontmoeting was allerhartelijkst, ik kreeg zelfs een uitnodiging het tweede concert als hun gast bij te wonen.
Heb ik niet gedaan, want er moest de volgende dag weer gewerkt worden
Ze vonden het jammer, maar hadden er alle begrip voor!!

Natuurlijk maakte ik weer foto's van zanger Ruben, dummer Mario en bassist Mr. Paul
Ik kreeg ook nog de setlist van het concert en er werden handtekeningen op een groepskrant gezet.

Kijk maar even mee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten