zaterdag 11 september 2010

Wim Suiveer is er niet meer!!


Vreselijk geschrokken vanavond van het mailtje van mijn goede vriend R. uit Hoogkerk.
Natuurlijk had ik het volgende bericht wel gelezen.

MIDWOLDA - Een 46-jarige automobilist uit Groningen is vrijdagavond om het leven gekomen bij een ongeval op de N362, de provinciale weg tussen Scheemda en Delfzijl.

De man raakte tussen Midwolda en Nieuwolda door nog onbekende oorzaak van de weg en botste tegen een boom.

Hij is ter plekke aan zijn verwondingen overleden. De weg is enkele uren afgesloten geweest voor het verkeer. Eventuele getuigen van het ongeval worden verzocht contact op te nemen met de politie.

Maarrrrr... Het blijkt hier te gaan om Wim Suiveer, de tattoo artiest van het Zuiderdiep.
Mijn zoon Sacha en ik hebben resp. 4 en 2 tattoos door hem laten zetten
Zelf heb ik een, door hem speciaal voor mij ontworpen, Koi Karper op de linkerarm en op de rechterarm heeft hij een ''Wim'' tribal over de gehele arm gemaakt. Een ''sleeve'', zoals dat zo mooi heet.

Onze band was altijd heel erg fijn, warm en leuk!!
Tijdens mijn werk kwam ik vaak bij je langs, en heel vaak maakten we even een praatje
Wim, ik zal je vreselijk missen!!!

Lees ook het zeer persoonlijke schrijven van mijn zoon Sacha.

Let bij het onderstaand filmpje vooral op de geluiden, iedereen die bij Wim in ''de stoel'' gezeten heeft zal ze zeker herkennen!!

11 opmerkingen:

  1. Hallo Henk,

    dat berichtje had ik ook gelezen en er verder niet bij stilgestaan, maar toen ik vanmiddag langs zijn shop liep hing er een briefje op de deur "wegens omstandigheden gesloten", en er lagen bossen witte bloemen voor de deur...

    Wim, rust zacht, tattoo-minnend Groningen en omstreken zal je absoluut missen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harold respecteert je!
    Harold.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ineke&Harvey respecteert je!

    Ineke&Harvey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Respect!

    Rust zacht Wim.
    Mijn tattoos zullen je altijd herdenken.

    Thijs Heukelum

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi filmpje, mooie herinnering ook aan de beste kleuren-kladder van het Noorden (op z'n minst). Inderdaad, de o zo herkenbare geluiden, die gaan we missen. Wim gaan we missen. Go easy, bro!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. R.I.P wim.
    hij heeft bij mij al mn tattoo's gezet(2 sleeve's en nog een aantal anderen) en ook bij mn vriend(die helaas ook niet meer in leven is) heeft hij alle tattoo's gezet.
    bedankt voor aales wim! naast klaas heb jij een plekje in mn hart verdiend.....
    ik zal je missen.......
    you're in my heart forever (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. R©b B©rst respecteert je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Assen respecteert je!

    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb 4 tattoos van Wim en eentje van Henk Schiffmacher. Wim bedankt voor zoveel moois. Je bent een uniek mens en zal vreselijk gemist worden door je kinderen, je vrienden en alle tattoo liefhebbers.

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Monique respecteert je!

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen