vrijdag 5 februari 2010

Wat nou Vera??



Vanmorgen reed ik rond een uurtje of half elf langs Vera, ons internationale poppodium in de Oosterstraat van Groningen. Tot mijn verbazing zag ik daar twee puberale jongedames op een dekentje tegen de voordeur aan zitten.
Ze leken er erg veel lol in te hebben, iets wat ik me niet kan voorstellen want als ik daar op die manier moest zitten kon men mij na een half uurtje met een gerust hart bij het grof vuil zetten.

Verder geen aandacht aan geschonken tot dat ik er vanmiddag weer langs reed op mijn fietsje.
De twee dames waren inmiddels tot een redelijk grote groep geworden.
Even vroeg ik me af, of ze werkelijk allemaal op Peter Weening, onze ongeevenaarde programmeur af gekomen waren. De man is inmiddels redelijk op leeftijd en ja, als je een vader figuur zoekt in je nog prille leventje zou je bij hem terecht kunnen komen.

De waarheid bleek echter nog veel schokkender, vanavond staat een bandje met de naam Destine geprogrammeerd en wat nog erger schijnt te zijn, ze nemen 3 supports mee naar Groningen t.w Makebelieve, Only Seven Left en Longway Down. Een van de supports genaamd Makebelieve schijnt de boosdoener te zijn wat de dames betreft.

Al weken prijkte het bordje ''Sold Out'' bij de aankondiging van deze emo-punk-pop ongein.
''Uitverkocht'' had ook zeer op zijn plaats geweest voor deze nederlandse herriemakertjes.

Alle bezoeksters oprecht heel veel plezier gewenst, ik heb vanavond overgeslagen!!! Niet erg he???

Oja, er komt ook nog een special guest!! (een speciale gast dus!!)

Ik kan niet wachten om te weten te komen wie dat is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten