vrijdag 19 februari 2010

Ron Jans zijn Cd Top 20 van 2009


Ron Jans, ook wel bekend als de trainer van Fc Groningen, is al jaren een groot muziek liefhebber/kenner. Ron en ik praten vaak even met elkaar, en hebben het dan NOOIT, maar ook echt NOOIT over ons werk. Wij praten over muziek, niet dat we van dezelfde soort muziek houden hoor!! Ron heeft direct interesse in bijna elke gitaar band en heeft daar vreselijk veel verstand van, en bij mij is het hoe harder hoe mooier en ik kan daar inmiddels ook wel iets over vertellen.

Toch respecteren we elkaars muziek keuzes en luisteren naar tips die we elkaar geven.
Ron is door mij gaan luisteren naar o.a. Volbeat en Triggerfinger en ik ben door Ron naar een concert van The Black Mountain gaan en o.a. naar Drive By Truckers gaan luisteren.

Mijn inmiddels goede vriend maakt aan het eind van ieder jaar een Cd top 20.
Vaak voert een voor mij totaal onbekende band de lijst aan
Dit jaar is het weer niet anders, ik had nog nooit van The Mother Hips (wie zegt U????? Ja ,The Mother Hips!!) gehoord.
Leuke plaat moet ik inmiddels bekennen!!

Voor alle duidelijkheid is hier de volledige lijst van Ron Jans voor het jaar 2009.

P.s. Niet aan mij gaan vragen waar de heer Jans naar toe gaat, na zijn ''klus'' bij Fc. Groningen. Nogmaals wij praten NIET over werk!!

3 opmerkingen:

  1. Op mijn vraag aan Ron of ik het lijstje mocht plaatsen kreeg ik het volgende antwoord

    Hallo Henk,

    Geen enkel probleem.

    groeten

    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heeft hij meer verstand van voetbal ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aardig lijstje,

    RJ moet eens luisteren naar Joe Purdy; is vast ook iets voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen