zaterdag 5 december 2009

Pakjesslaagavond



Vanavond is het zover!! De grote K-1 finale in Yokohama Japan word uitgezonden op de nederlandse tv.
Mijn grote favoriet Sem Schilt zal mij zeker niet in de steek laten.
Jammer dat het toernooi vanmorgen (09.00 uur nederlandse tijd) in Japan begonnen is, en dat een heel goede kennis mij in een vlaag van grote opwinding om 14.00 uur nederlandse tijd de uitslag sms'te. De klojo bedoelde het heel erg goed, maar ik had vanmorgen afgesproken met iedereen om mij heen niet naar radio, tv of teletekst en internet te kijken. En ZEKER niet naar You Tube!! Maar wat is de uitslag spectaculair geworden voor velen (niet voor mij dus!!!)Ik verklap nog niets maar allemaal kijken vanavond, het wordt geweldig!! 23.40 uur SBS 6!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten