zondag 4 oktober 2009

Wadden Boeken


Misschien is het al wel duidelijk dat ik een groot liefhebber ben van het Waddengebied. Ik probeer daar veel over te weten te komen door er over te lezen e.d.
Inmiddels heb ik een ''aardige Wadden bibliotheek'' opgebouwd vind ik zelf. Toch zullen er zeker nog veel boeken zijn die ik mis in mij collectie.
Mocht iemand van jullie nou iets hebben liggen, staan of hangen, van/over dit specifieke gebied, waarvan hij/zij denkt ''Wat mot ik er verder mee?'' Geef mij eens een seintje misschien kunnen we tot overeenstemming komen wat prijs betreft. Zelfs giften zal ik gretig aannemen hahah. Praten kan altijd, Toch??
Dit is de lijst van boeken/dvd's die ik heb over de Wadden:

Wadden Boeken
1-----Wad nu, Wat later
2-----Toervaren op de Wadden
3-----Wadden in beweging
4-----Wadden in focus
5-----Het Wad
6-----Leven op het Wad
7-----Wadden zee en land
8-----Van Wad tot woud
9-----Rond Lauwersoog 1969-1994
10----Op de grens van land en zee
11----Zwervend over de Wadden
12----Logboek natuur
13----Waddenzee, natuurgebied van Nederland, Duitsland en Denemarken
14----De Wadden wereld tussen eb en vloed
15----Van Lauwerszee tot Dollard tou
16----Jutgoed, Wadgidsen vertellen
17----Redders

Wadden dvd's
1-----Wadden in beweging
2-----De Wadden
3-----Vissers van Wad tot Gat

2 opmerkingen: