donderdag 22 oktober 2009

Temperatuur + Klok + Zon- en Maanstand

Vandaag even door zoon Sacha een klok en een thermometer op mijn weblog laten plaatsen. Iedereen kan nu tenminste zien hoeveel graden het in de stad Groningen is.
Ook zijn de zon- en maan opkomsten en ondergangen zichtbaar op een beeldschermpje. Today my son installed a clock and thermometer and a sunrise and sunset screen on my weblog, so everybody can see what time and what temperature it is ''live'' in Groningen, The Netherlands.
I hope you will enjoy it, ik hoop jullie er een plezier mee gedaan te hebben.

4 opmerkingen:

  1. Ik zal zeer genieten van je klok en thermometer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vliegveld Eelde in de stad Groningen? Ik dacht laatst ontdekt te hebben dat het niet eens in de provincie Groningen, maar in Drenthe lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ton
    Een keertje naar Spanje maakt nog geen wereld reiziger van je!!
    Het geheel is veranderd voor de ''simplisten'' onder ons.
    U vraagt en wij veranderen, daar zijn wij GRONINGERS niet moeilijk in.
    Toch ben ik blij dat je zo begerig mijn stukjes leest hahaha Hoi!!

    BeantwoordenVerwijderen