dinsdag 25 augustus 2009

Vroeg naar Bed??



Het is niet te geloven, maar het is eindelijk zo ver. Ons poppodium Vera gaat vroeger op de avond ''los''. Zou het dan toch zo zijn dat er rekening gehouden gaat worden met de ''oudjes'' of zou de programmeur het zelf allemaal niet meer ''zo trekken'' op de late avond (wat zeg ik?? NACHT!!). Het is en blijft een feit dat de ''hoofd-programma's'' om 22.00 uur gaan beginnen en dat de ''supporting'' bands ''al'' om 21 uur het podium opgeschopt gaan worden. Stormblast1953 kan dus na een concertbezoekje gewoon weer op tijd in zijn mandje liggen om de volgende dag weer fris ''aan den arbeid'' te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Dat je fris bent kan ik niet beoordelen maar je bent er wel altijd op tijd bij.Het vroeg opstaan gaat je goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weliswaar niet het jaartal 1953 achter mijn naam staan, maar ik ben ook blij met dit voornemen. Van mij had het zelfs nog wel wat eerder gemogen...

    BeantwoordenVerwijderen