donderdag 1 januari 2009

De eerste van het nieuwe jaar.


Nou hier istie dan; De eerste van het nieuwe jaar!!Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er heel veel mensen reikhalzend uitkijken naar dit verhaaltje.

Het gaat nergens over, net als zoveel dingen rond de jaarwisseling nergens over gaan. Maar toch steeds weer het nieuws halen, zoals de weersvoorspelling die ons meldde met zeer dichte mist rekening te houden, geen mist dus. Nieuwjaarsduiken die niet doorgaan omdat het te koud zou worden, nou vraag ik je, van wie moeten die mensen die daar aan mee willen doen eigenlijk in het water springen? Van zichzelf toch. Nou ga dan lekker, koud of niet koud!

Twee nachten ijs en we komen massaal naar Friesland om het ''ijs te proeven''. Levensgevaarlijk.... en levensbedreigend voor alle mensen die hun verstand wel schijnen te gebruiken, want die mogen na een lullig rondje over een niet nadergenoemd meertje de ''avontuurlijke ijsproevers'' weer uit een wak proberen te trekken.
Je kan ze met goed fatsoen nog niet laten verzuipen ook!!

We moeten het allemaal iets rustiger aan doen ''met de portemonnee'', vanavond stonden er 4 autoos voor me in de rij bij de plaatselijke McDonald, Auto 1 rekende 37 euro af, auto2 22 euro, auto 3 34 euro en auto 4 14 euro Zelf moest ik 6,70 euro afrekenen!
Vraag ''Wie past er niet in het uitgave plaatje?'' Ik dus!

Lang verhaal kort vertelt, Het valt allemaal best wel een beetje mee, misschien zelfs dit bovenstaande gemopper ook wel.

Vanavond trouwens ook nog even gekeken naar ''Voorheen de Bende met Partizzipanten'' hetgeen erg vermakelijk was. Er liep een in groen/geel/blauw gestreept pak verkleede man rond te springen die mij heel bekend voorkwam, maar ik kan helaas niet op zijn naam komen.
Misschien kan iemand mij helpen?
P.S. Wat kreeg onze ''sportieve vriend'' Badr Hari afgelopen Oudjaarsdag in Japan een ongelofelijk pak slaag van ene Alistair Overeem tijdens het Dynamite toenooi in een One-Match - Super Fight, K-1 Rules . http://kortsluiting.blogspot.com/

2 opmerkingen: