woensdag 23 november 2011

Dank voor bewezen diensten!!





De foto onder Louis van Gaal op de linkerpagina en de foto van het roodharige meisje in regenplastic onder op de rechterpagina zijn van mij

Tot mijn heel grote verbazing en verrassing kreeg ik vandaag het ''4 mijl van Groningen 1987-2011 25 jaar jubileum boek'' thuisbezorgd.
Als dank voor bewezen diensten bleek uit het bijgevoegde schrijven van race director Grietje Pasma!!
Heel erg leuk want in het boek zijn enige door mij gemaakte foto's afgedrukt.
Een beetje gepaste trots mag dus wel dacht ik zelf.
Mijn naam is zelfs in de colofoon vermeld.
Organisatie hartelijke dank en graag tot een volgende 4 mijl editie!!

1 opmerking:

  1. GOED GEDAAN ! Zo trotst als een PAUW lees ik wel.
    En terécht. Alleen jammer dat men je niet betaald.

    BeantwoordenVerwijderen