vrijdag 24 december 2010

Winter in de haven van Lauwersoog











Ondanks het feit dat mijn linker oog nog lang niet is zoals het zijn moet (Zie laatste foto), de huisarts schreef gel en druppels voor, vanmiddag even in de auto naar de haven van Lauwersoog gereden!!
Even een frisse neus halen heet dat bij ons.
Nou die frisse neus was er te halen voor de liefhebber want de gevoelstemperatuur (Wind-chill in het engels) was een 20 graden onder nul.
Heel even buiten de auto geweest voor een paar foto's van een bevroren haven>
Heel fraai om te zien!!

2 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad weer erg koud vandaag. Ik heb even een wandeling gemaakt in het natuurgebied de Deelen tussen Drachten en Heerenveen. Ik was blij dat ik weer in de auto kon stappen aan het eind van de kuier.
    Gezellige kerstdagen gewenst, Henk. Er zit niks anders op dan af en toe maar even een oogje toe te knijpen, lijkt me ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Majestic views in a sea of snow ...
    祝你圣诞快乐 ...

    BeantwoordenVerwijderen