woensdag 15 december 2010

Sterke Verhalen???

Nee, absoluut geen ''sterk verhaal'' als ik verklap dat gisteren, de in de loop der jaren door mij gemaakte foto's van de 10 huisdichters van de Rijks Universiteit Groningen, naar de drukker gestuurd zijn.
De foto's zullen gebruikt worden in de, in januari 2011, bij uitgeverij Passage uit te komen, door oud huisdichter Sacha Landkroon en Maarten Praamstra samengestelde, Bloemlezing bundel met de titel ''Ideeen op sterk water''

De foto's worden door mij, omdat het een boekwerk van Sacha en Maarten betreft, gratis verstrekt.
Wel reken ik op een royale en duidelijke vermelding van mijn naam in de 80 bladzijden dikke en zeer zorgvuldig samengestelde overzichts bundel.

Uitgever Anton Scheepstra kennende hoef ik me daar geen zorgen over te maken en komt het met een kleine ''boekvergoeding'' ook wel in orde!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten