zondag 19 december 2010

Ron Jans Top 20



Hier is hij dan weer, de Ron Jans Top 20 van 2010.
Ron Jans?? Ja, Ron Jans mijn, sinds hij bij Heerenveen de trainer is gaan spelen, iets minder goede vriend hahah hahahah, en muziek kenner mailde me weer zijn persoonlijke top 20, ditmaal over het jaar 2010.
Altijd weer benieuwd welke band of muzikant deze keer zijn lijstje aanvoert.
Het is ditmaal ''Wolf People'', inderdaad ik heb er ook nog nooooooooooit van gehoord, maar ik denk dat we het moeten gaan zoeken in een engels gitaarbandje.
We gaan het snel beleven!!!. Uiteraard ga snel de vondsten van Ron beluisteren.
Ik denk dat het een vrolijk lijstje gaat worden als ik zo naar de plaats van Heerenveen op de voetbal ranglijst kijk!!
Nou, dit is de lijst met ook nog een lijst van de cd's die het bij ''onze'' Ron net niet gehaald hebben.

Namens Ron, een gelukkig en muzikaal 2011 voor iedereen!!

Dubbel klik op de lijsten voor een vergroting!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten