zaterdag 3 juli 2010

Wat is het warm!!


Mijn grote vriend B.v.D. uit Groningen is een ''bootjes-bewoner''.
In de winter stappen ze zo het ijs op, maar in de zomer met een zomers temperatuurtje, ja dan moeten er creatief gedacht worden om alles nog een beetje helder te houden in de kajuit!!
B.(ja, hij heeft er ruim de tijd voor!!) bedacht dit lumineuze bouwwerk op ''de luiken'' van zijn schip.
Als ik hem zie, moest ik altijd al een beetje aan de Bedriegertjes in Rozendaal denken, het is nu zeker voor mij.
Hopelijk pompt hij het water zelf op, want anders kon hij weleens een gepeperde waterrekening te verwerken krijgen.
B. nog een tip van mij (en je weet dat ik er verstand van heb!!) mocht het niet het gewenste resultaat opleveren dan spring je er toch gewoon ''effe lekker in''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten