maandag 5 juli 2010

Katjee Markt










De Katjee Markt in Groningen begint een begrip te worden voor artistiek minnende bewoners van Groningen en omstreken.
Een van de vaste artistiekelingen op deze markt is ''Doekla's kralen gebeuren''
Nou doet zich het opmerkelijke feit zich voor dat de partner van Doekla een vaste bezoeker is van dit weblog (en ik van die van hem!!). We kennen elkaar absoluut niet van gezicht en hadden elkaar zeker nog nooit de hand geschud.
Dat is nu allemaal verleden tijd want, omdat ik wist dat Doekla en Ton op de markt zouden staan was Stormblast1953 er ditmaal natuurlijk ook.
Ik voelde me net iemand die ''op afspraak ging'', totdat ik een man met een mooi fototoestel in een kralen/kettingen kraam zag staan.
Hij herkende mij direct omdat ik weleens met een foto op mijn weblog sta!

Lang verhaal snel vertelt, Ton en Doekla zijn fijne mensen, die in hun kraam schitterende ''Doekla-creaties'' van ''Doekla's kralen en kettingen circus'' verkopen. Ik zag ''als inside information man'' zelfs een internationaal gefabriceert kunstweek geshowed worden. Een aanrader is het zeker!!!

Hier de website van Ton

1 opmerking:

  1. Leuk, dit te zien en te lezen, Henk. Ook leuk elkaar eens in het echt te ontmoeten en je weet: als je tijdens je omzwervingen eens in Ezinge dreigt te komen, laat ons het weten. Je bent welkom!
    Voor de andere lezers: Het inetrnationaal gefabriceerd kunstwerk, maakte Doekla tijdens onze reis naar vakantiebestemming Italiƫ. Vijftienhonderd kilometer werk! Kilometers worden niet doorberekend. Wat is Citroƫn rijden toch formidabel.

    BeantwoordenVerwijderen