donderdag 15 juli 2010

Hij was er aan toe!!!



Hij was er dan toch eindelijk aan toe!!
Schoonvader vond het op 95 jarige leeftijd dan toch echt tijd voor een rollator.
Vandaag heb ik zo'n (voor hem) verdomd makkelijk rijtuig geregeld bij de Thuiszorg Groningen.
Ik moet echt alle lof voor deze organisatie geven, want nadat ik gistermiddag opgebeld had met mijn rollator vraag, zei de telefoonbeantwoorder nadat ik schoonvaders lidmaatschapnummer doorgegeven had, '' De rollator staat morgenochtend voor U klaar''.
Ik dacht ''Zo zo''
Eerlijk is eerlijk, vanmorgen stond het apparaat inderdaad klaar en de receptie dame wist ook nog dat we zou komen.
Hulde!! alles was in een kwartiertje geregeld met handtekeningen enzo

Opa huppelde direct achter zijn nieuwe boodschappenmaatje de ''tent'' uit!!
HIJ IS ER AAN TOE!!

2 opmerkingen:

  1. Opeens weet je het...je sluit je aan bij de Rollator-Jugend! De derde jeugd kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn opa heeft in zijn laatste jaren heel wat uren al pijp rokend op z'n rollator zittend buiten doorgebracht. Hij durfde niet meer in zijn kamer in het verzorgingstehuis te roken, toen daar de eerste keer dat 'ie 't probeerde het rookalarm afging en er consternatie ontstond zonder dat hij er iets van had gemerkt. Zo'n rollator is in meerdere opzichten handig dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen