zondag 6 juni 2010

Bao Trieu Trainingsweekend 2010




























Het ''Bao Trieu Trainings Weekend'' is een begrip in de door Earl Blijd op uitstekende wijze geleide sportschool Bao Trieu in Groningen. Een buitenstaander valt direct het volgende op; Heel, heel veel vrijheden maar...........iedereen weet precies hoever dat gaat, tegenwoordig heet dat Normen en Waarden Deze normaliteiten worden door iedereen geaccepteerd en gewaardeerd en derhalve ook zonder ''morren'' nageleefd!! Het trainings weekend wordt ook steevast begeleid door zeer ervaren ''grote namen''.
Dit jaar kwamen voor het onderdeel K-1 vechtsport de 4 voudig wereldkampioen Semmy Schilt met zijn trainer Dave Jonkers act de precense geven.
Laat Earl het nou vreselijk druk hebben vanmiddag, en mij (JA, ECHT MIJ!!) vragen beide heren te willen ontvangen bij de sportlokatie. Nou, ikke wilde wel want we kennen elkaar inmiddels alweer een hele tijd. Het weerzien was weer uiterst hartelijk en gezellig. Hierna snel naar de omkleedruimte, want in de sporthal wachtten een kleine 50 enthousiaste ''K-1 beginnelingen, gevorderden en ZEER gevorderden op de komst van hun (en mijn) held.
Het omkleden en tapen van handen en enkels ging zeer vlot en snel kwamen we weer de zaal in om voor de volgelingen een gasttraining van ongeveer ander half uur te gaan geven. Na die tijd bleek de training een zeer groot succes te zijn geworden en iedereen (Semmy Schilt en Dave Jonkers zelf het meest!!)keken zeer verbaasd dat het er alweer op zat voor dit jaar.
Semmy ondanks het feit dat ik je in de ring zeker NIET tegen wil komen, ben ik er achter gekomen dat je een heel fijne man bent in de omgang en het geduld dat je met de kleintjes in de groep had vergeet ik niet snel!!
Hopelijk zien we je volgend jaar terug!!!
Zoals jullie op de foto's kunnen zien was er weer voor elk wat wils!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten