zaterdag 5 september 2009

Regen


Drie kwart van ons land zal het zich niet voor kunnen stellen, maar er is hier in Groningen vandaag toch zo vreselijk veel regen gevallen. Dat ik op zaterdag moet werken is nog tot daat aan toe, maar waarom het dan zoveel moet regenen weet ik eigenlijk niet. Collega G.M.,J.vd L. en ik ''stonden'' op bruggen waar schuilen onmogelijk is dus we kregen de volle laag. Ter illustatie een kaartje van het KNMI
P.S. 12 mm betekent 12x een 10 liter emmer met water op een vierkante meter!!!

3 opmerkingen:

  1. Doekla stond met haar kettingkunst op de kunst- en cultuurmarkt in Haren. Veel nattigheid gevoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de stad Groningen is volgens mij veel meer dan 12mm regen gevallen. Het regende 4 uur lang bovengemiddeld hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem Dat denk ik ook, want ik heb zelfs iemand uit de binnenstad gesproken die het over 25 mm in zijn regenmeter had
    Dit is de KNMI opgave!!

    BeantwoordenVerwijderen