zaterdag 19 september 2009

Erik'44's Comment


De foto's die ik maak, plaats ik op verschillende sites op het internet. Ik laat ze aan jullie zien via mijn weblog, maar ook heb ik een site op de fotosite Flickr (what's in a name??), verder plaats ik foto's op een site genaamd Fotolog en heb ik verscheidene series staan op photobucket. Op de Flickr site heb je vaak contact met dezelfde ''volgers'', je geeft dan ''comments'' bij elkaars foto's.
Ik krijg graag comments van Erik'44, ze zijn altijd heel origineel en erg prettig te ''horen''. Laatst plaatste ik bovenstaande foto en kreeg het volgende commentaar van Erik'44

''Lijkt of de bloembladeren een rok zijn die in de snelle wals ronddraait. Schitterende opname!''

Nou zeg eerlijk, daar doe je het toch voor!! Erik'44 nogmaals dank!!

1 opmerking:

  1. Henk teveel eer! Je maakte een dichterlijke vonk wakker, dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen