dinsdag 9 juni 2009

Het Groninger Landschap


Het kwartaal blad van Het Groninger Landschap, ''Golden Raand'' lag weer in de brievenbus. Jongens en meisjes, maar met welk een ordinaire cohabitatie-foto worden we nu toch geconfronteerd op de voorpagina. Het lijken wel parende (voor een enkele lezer ''kezende'',''japperende'',''de oudste beweging ter wereld makende'') ijsvogeltjes. Ach het is 2009 dus het moet kunnen, toch??
Misschien is het voor mijn volgers wel reden om lid te gaan worden van deze onvolprezen club. Geef je naam maar op en Stormblast1953 zorgt ervoor dat jullie dit mooie blad ook in de brievenbus krijgen. Je krijgt dan ook nog een schitterend Jubileum boek die vrij duur is als je het kopen wilt!!
Oja, Het kost 18 eurootjes per jaar, en het boek wat je krijgt is geloof ik al het dubbele van dit bedrag. Ik hoor het graag voor deze goede Groninger club!!

2 opmerkingen:

  1. Annette Barendregt10 juni 2009 om 11:45

    Ik wil wel lid worden. Stuur me maar een mailtje voor mijn adres!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige cover!

    BeantwoordenVerwijderen