zaterdag 6 mei 2017

De dag van de Garnaal 2017

Het evenement De dag van de Garnaal vond weer plaats in Lauwersoog en alles was weer uit de kast getrokken om van de dag een schitterend succes te maken. Het was droog, het publiek was in zeer grote getale op komen dagen, de organisatie was perfect maar toch was er iets wat in mijn ogen een beetje raar was!! Maar dat later!! Ik maakte weer wat foto's van alle dingen er om heen en op de terug reis maakte ik ook nog wat foto's van de bloeiende bollenvelden bij Kleine Huisjes en Broek. Het was al met al een prachtige dag!! Wat vond ik nou raar dan???? Ik vond het hoogst eigenaardig dat ik op DE DAG VAN DE GARNAAL werkelijk niet een maar dan ook echt geen enkele garnaal aangeboden heb gekregen zonder er royaal voor te hebben moeten betalen!!! Kijk grote vriend Jaap Vegter bood mij direct een oester aan en een gebakken visje was ook geen probleem maar Heiploeg, Solt, Telson en weet ik welke garnalen boer nog meer boden werkelijk niets aan, en dat vond en vind ik RAAR!! Ik zou zeggen wie de schoen past zet zijn visserspet op!!














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten