donderdag 14 juli 2016

Zomervakantie Dag 2

De tweede dag van onze vakantie begon met een bezoek aan Dave Jonkers Gym in Zuidlaren, waar ik mijn totale foto expositie heb vervangen door andere foto's!! Het was een enorme klus waar heel veel plezier aan beleefde. Dave liep om me heen en probeerde de wenkbrauwen te fronsen, maar het bleef bij een oogje toeknijpen! Het was een beetje kale boel waar ik iets aan heb proberen te veranderen!!

De middag hebben we een prachtige tocht door noord Groningen gemaakt, waarbij het af en toe veel regende maar dat verhoogde de sfeer in de Westpolder zeker. Aardappelvelden staan vol in bloei om over een paar weken hun knollen af te leveren. Een ziekzoeker liep door zijn velden met een paraplu boven zich!! Wat een geweldig beeld levert dat op!! Na de door Lenie 't hart verlaten zeehonden creche in Pieterburen bezocht te hebben (altijd hartstikke leuk!!) Keerden wij aan het eind van de middag weer terug in onze burcht!! Vanavond lekker lezen, ik verheug me er nu al weer op!! Tot morgen!!



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten