dinsdag 22 maart 2016

Grote teleurstelling voor dichter Sacha Landkroon

Om maar direct met de deur in huis te vallen, CDK Max van der Berg zal het op zijn afscheidsfeestje ''moeten doen'' zonder dichter Sacha Landkroon.
We begonnen een paar dagen geleden al te twijfelen over alle toezeggingen en beloftes van ''de provincie''
Er werd niet gereageerd op vragen van onze kant, er werd een mailtje gestuurd met de vraag aan Sacha '' Jij wilde een gedichtje voorlezen??'' Om een lang verhaal kort te houden volsta ik met de mededeling dat Sacha heel veel research gepleegd heeft, dat hij heel erg ver gevorderd is met zijn gedicht en zich aan al zijn gemaakte beloftes gehouden heeft.

Het is zo dat RTV Noord de uitzending gaat doen met Cunera van Selm als leading lady en dat er volgens de regionale omroep geen plek is voor de dichter Sacha Landkroon. Nou staat niemand daar van te kijken denk ik, want RTV Noord heeft NOOIT iets met dichters en zeker niet als er ook nog eens niet in het gronings gesproken wordt.

De waarheid gebiedt mij te vertellen dat Sacha aangeboden is op 30 maart tijdens een speciale provinciale staten ''afscheids''vergadering op de proppen te komen, maar daar paste Sacha voor omdat hij die avond met zijn vrouw uitgenodigd is voor een etentje met Stef Bos, aansluitende een bezoek aan het optreden van Stef Bos in de schouwburg en naderhand nog een drankje met diezelfde Stef Bos.

Sacha heeft zogezegd de eer aan zichzelf gehouden en blijkt teveel respect van de provinciale organisatie verwacht te hebben.

Jammer voor alle partijen dat het zo gelopen is!!

P.s. Ik weet/heb/en ken alle namen van de betrokken personen bij deze onverkwikkelijk zaak, maar zal ze NIET noemen omdat ik NETHEID en RESPECT wel hoog in het vaandel heb staan.
Een excuus mailtje van organisatie van dit afscheidsfeest had zeker niet misstaan me dunkt!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten