maandag 6 juli 2015

Koos Huizinga is niet meer onder ons!!

    Op 26 april 2014 plaatste ik het volgende stukje op mijn weblog
    Vandaag kreeg ik van Koos Huizinga (wie kent hem niet van De Sleutel, de Sigaar en weet ik wat al niet meer voor prachtige horeca etablissementen) een foto die door Jurjen van der Meer gemaakt is op de A brug
    De A- brug werd door mij geopend voor de Hydrograaf (Ja, inderdaad dat schip van Sinterklaas!!!)
    ...
    De Hydrograaf was die avond op weg naar Delfsail in Delfzijl.
    We spreken hier over een opname uit de zomer van 2007!!
    Om wat voor reden dan ook was de foto 7 jaar ''zoek''. Nu is hij weer op de proppen gekomen, en daar ben ik echt heel erg blij mee!!
    Het is Koos zijn lieveling schip en ik heb Koos ''heel erg hoog'' zitten, 1 en 1 is dus 2!!
    En nu is Koos er niet meer!! Koos, ik zal je ontzettend missen want we kwamen elkaar zo vaak tegen in '' jouw leven en mijn werk''.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten