woensdag 27 augustus 2014

Opening Fight Game Academy in Zuidlaren

Afgelopen vrijdagavond 22 augustus 2014 werd in Zuidlaren op een leuke en feestelijke wijze de lang gekoesterde wens van 5 voudig wereldkampioen Kickboxen en K-1 fighting Semmy Schilt geopend.
Het is de voor Nederland unieke Fight Game Academy aan de Stationsweg 1 in de plaats die nu nog bekend is door Berend Botje, Dave Jonkers Gym en, voor zo lang het duurt, het Sprookjeshof.
Er waren hapjes drankjes en demonstraties en weer hapjes en drankjes en weer demonstraties. Ik kan jullie verklappen dat en de hapjes en de drankjes en de demonstraties van heel grote en goede kwaliteit waren. Iedereen genoot derhalve zichtbaar en gunde Semmy ZIJN eigen sportpaleis!!
Semmy maak er wat nog mooiers van dan dat het nu al is!
Ik maakte wat foto's, waar ik niet echt tevreden over ben want en het licht was niet best en ik had even snel een ''klein'' cameraatje bij me in de zak gestoken! Het is niet anders!!
Plezier ermee en ga eens kijken in de Fight Game Academy

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten