maandag 28 april 2014

Een ochtend in Dave Jonkers Gym

Een ochtend in Dave Jonkers Gym aan de Millystraat in Zuidlaren is altijd weer een feest voor fotograaf en sporters.
Ik mocht foto's maken voor de nieuwe folder, website en weet waar al niet meer voor.
Wat ik wel zeker weet is dat de foto's bekeken gaan worden van Zuidlaren tot aan Sri Lanka en van Zuidlaren tot Thailand, Japan en Groningen aan toe. Met andere woorden ze gaan vanaf nu de hele wereld over. Dave en iedereen die er op staat veel plezier ermee, ik deed het graag en onthoudt altijd dat ik geen beroeps fotograaf ben er kan dus weleens een foto tussen zitten waar bij ik zelf al MWOA zeg !!
Let op de prullenbakken, zelfs daarop staat PUSH, overal ademt het SPORT!!!









































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten