vrijdag 20 september 2013

Bezopen achter het stuur!!

Hoe vaak zou het al ''goed'' gegaan zijn vraag ik me dan af, want het is vast niet de eerste keer geweest dat hij U, mij en ons allemaal in gevaar gebracht heeft!!

RTV Noord-directeur Gijs Lensink is woensdagavond op de Zeijerweg in het Drentse Ter Aard met zijn auto tegen een boom gebotst. De auto raakte total-loss. Lensink zelf kwam met de schrik vrij.
Lensink bleek met teveel alcohol op gereden te hebben. Bij een ademanalysetest op het politiebureau bleek dat hij 1,9 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs is door de politie voorlopig ingenomen.

Lensink trekt het boetekleed aan: “Een hele slechte actie, niet passend bij mijn publieke functie en verantwoordelijkheid die ik wil dragen voor RTV Noord.”

Lensink ''trekt het boetekleed aan'' ja ammehoela daar hebben we iets aan zeg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten