woensdag 7 augustus 2013

Het leukste Dorp van Groningen op Vakantie Dag 25

Vandaag werd de verkiezing van het leukste dorp van Groningen opgenomen in kandidaat dorp Noordhorn. Nadat we eerst 's morgens wat boodschappen gehaald hebben ben ik 's middags even naar Noordhorn gereden om wat foto's te maken van de tv opnamen. Ik werd direct gespot door Karel Oosterhuis die de uitzending aan elkaar praatte, hij maakte de foto waar ik zelf opsta.
We dronken koffie en naderhand cola en ik schudde vele handen van bekenden.
Het was gezellig al hoewel het weer wat te wensen over liet.
Het regende de hele middag maar dat mocht de pret bij de deelnemende Noordhorners niet drukken.
het thema waar het dorp zich aan moest houden was Egypte, derhalve veel mooi verklede mensen zien lopen, met en zonder kameel.
Kijk maar even mee naar de foto's di












































































e ik maakte

1 opmerking:

  1. Dag Henk,

    Hartstikke leuk! Dankjewel, prachtige foto's, ik ga het doorgeven aan
    de Noordhorners.


    Hartelijke groet,
    Jennifer Moesker

    BeantwoordenVerwijderen