woensdag 24 april 2013

Ik moet nog even geduld hebben,,,,,,,,,,,,,,

Nog een paar dagen geduld zal ik moeten opbrengen voordat mijn nieuwe Pc weer zal gaan doen wat IK wil!1
Twee weken geleden een nieuwe Pc gekocht, omdat de vorige na 12 jaren zeer intensief gebruikt te zijn door zoonlief en mijzelf, langzaam aan het ''doodgaan'' was.
Op het nieuwe apparaat staat standaard Windows 8 als besturings systeem geinstalleerd.
Allemaal leuk en aardig en zeer modern, maar ik kan er niet mee uit de voeten. vandaar dat ik eens rond ben gaan toeteren over het probleem. Ieder raadde mij aan Windows 7 te gaan installeren.
Zoonlief, en computer deskundige in de familie, gaat dat vrijdag voor me in orde maken.
Het probleem van ''alles is anders'' zou dan van de baan moeten zijn.
Even geduld dus !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten