zondag 13 januari 2013

Eurosonic/Noorderslag De Foto's van Chef Special

Vrijdagavond speelde tijdens Eurosonic/Noorderslag Air op de Grote Markt in de binnenstad van Groningen de band Chef Special.
Persoonlijk vond ik de belichting mooier dan het muzikale gedeelte van het optreden.
Misschien weet ik niet goed hoe ik het in moet delen (misschien moet ik het wel helemaal niet indelen, maar als uniek beschouwen??)


































Het was voor mij een soort van ''poppy reggae rap'' wat gepresenteerd werd door een zanger die het kruis van zijn broek tussen de knieen had hangen. waar dit op slaat weet ik niet maar ik heb me de hele avond afgevraagd hoe hij kon lopen met zo'n broek. Hij sprong er zelfs mee!!!
Zie hier de foto's van wat mij betreft het matigste optreden dat ik zag tijdens Eurosonic/Noorderslag 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten