zaterdag 20 oktober 2012

Henk Landkroon op de site van VPRO 3voor12

Eigenlijk ben ik er best wel een beetje trots op dat ik afgelopen donderdagavond bij het concert van Nada Surf in Vera Groningen gevraagd werd de foto's te maken voor de site van VPRO 3voor12 (Hun eigen fotograaf had het om welke reden dan ook af laten weten!!).
Het licht was heel erg pover dus ik heb er extra mijn best op moeten doen. Met de hulp van Peter Weening en personeel van Vera kreeg ik echter een mooi plaatsje toegewezen!! Blijkbaar zijn ze goed bevonden want er werden er 9 geplaatst bij de recensie van het concert
Voor de liefhebber  is hier de link naar de site

3 opmerkingen:

  1. Nou prachtig hoor
    Peter Weening



    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja henk dat had ik allang gezien kerel.
    het is je gegund.
    ik heb het altijd gezegd he, en ik meende dat oprecht.
    nog van harte gefeliciteerd met jou en hanneke
    Mart Iriks

    BeantwoordenVerwijderen