vrijdag 6 juli 2012

Gerrit Komrij is er ook al niet meer

Vreemd keek ik op van het bericht vanmorgen op teletekst Gerrit Komrij is dood!!
Moeilijk te bevatten, ik zag hem regelmatig langs mijn werkplek lopen of fietsen  al dan niet in gezelschap van een andere dichter.
Hij signeerde, tijdens de slotavond van Dichters in de Prinsentuin op 31 juli 2009 in Cafe de Souffleur in Groningen, mijn boek Verwoest Arcadie.
Ik bleek het te vragen op het moment dat Gerrit net van het toilet gebruik wilde maken, Hij vroeg dan ook of hij eerst even ''mocht'', daarna zou hij direct mijn boek van een handtekening voorzien.
Zo gezegd zo gedaan, we hebben er nog hartelijk om gelachen want  het was een handtekening, vanuit ''een natte hand'' want de handdoek was weg hahahaha!!


Jammer dat hij er niet meer is!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten