woensdag 15 februari 2012

RTV Noord Nieuws gebruikt mijn foto's




RTV Noord Nieuws gebruikt mijn foto's in hun nieuwsprogramma!!
Vanavond werd ik getipt door mijn grote vriend Jos Schuurman van het Foto Persburo Schuurman (FPS), dat mijn foto's van een landend Transavia toestel gebruikt werden als achtergrond foto's bij een studiogesprek over de komende baan verlenging op Vliegveld Groningen Airport Eelde. De foto's zijn door FPS ingestuurd en blijken voor publicatie uitverkoren te zijn.

Ben er eigenlijk heel erg trots op, want het is een vreemd gezicht als je opgebeld wordt met de mededeling dat je produkten goed genoeg gevonden zijn.
Hier zijn de foto's van de uitzending, waarop de achtergrond de foto's van het vliegtuig goed te zien zijn

Reacties

1-Ware klasse verloochent zich niet!

afz. Ton Kloppenborg

1 opmerking: